Hullámzó algoritmus, Az új Google minőségi irányelv: E-A-T mindenek felett
Tartalom
Még mindig sokan próbálják kijátszani az algoritmust: erős linképítésre támaszkodnak a tartalom feljavítása helyett.
Ez a módszer egyre kevésbé hatékony. Itt az idő, változtatni kell a SEO stratégián.
A back-propagation eljárás variánsai és tulajdonságai Az MLP tanításának számos változatát dolgozták ki, az egyes programcsomagok több tanítási módszert is felkínálnak a felhasználónak.
Csak a kiváló minőségű, kiváló reputációval rendelkező weboldalak kerülnek az élmezőnybe. Végre tartósan az élmezőnybe kerülhet: ismerje meg és azonnal kezdje el alkalmazni a Google által előírt új minőségi irányelveket Rohan Minden rohan.
Az új Google minőségi irányelv: E-A-T mindenek felett
Ha egy nap 48 órából állna, az is kevés lenne. A weboldal tulajdonosoknak, főként a cég vezetőinek, felelős beosztású személyeknek, döntéshozóknak minden perc számít. Eredmény centrikus világban élünk: hozni kell a teljesítményt.
Magyarul: pénzt keresni mobilon valós eredményes a keresőoptimalizálás, ha bőséges bevételt termel.
Tehát vásároljunk linkeket.
Ugyan a Pingvin algoritmus adott egy pofont a rendszernek, de ma már talpra állt és mindenki nyomja a linképítő csomagokat. Az ígéret: a megrendelőnek nem kell csinálni semmit, csilivili-varázslat, hipp-hopp az élmezőnybe kerül.
Utána jön a csalódás A linképítés lehet hatékony. Lehet kirobbanóan hatékony.
Facebook Twitter Az elmúlt öt napban folyamatosan szabadulnak fel a Pingvin büntetés alól az oldalak. Összeszedtük kik a nyertesek, és mik a nyertes stratégiák.
De csak akkor, ha a céloldal minősége kiváló. Ellenkező esetben a weboldal nem képes az élmezőnybe kerülni csillió-millió-milliárd link gyűjtése után sem.
Euklideszi algoritmus
Hogy miért? Mert megérkezett a Google új minőségi irányelve: E-A-T mindenek felett Hidegzuhany: a weboldal minőségét a részösszetevők közül a legalacsonyabb pontszám határozza meg. Hiába lehet csillagos ötös a linképítés, ha az E-A-T vagy a reputáció gyenge: weboldala a GYENGE kategóriába fog tartozni Félreértés ne legyen, a linképítés még mindig nagyon fontos és hasznos eleme a keresőoptimalizálásnak.
Alapjaiban érinti a keresőoptimalizálást, nézzük a változásokat A mesterséges intelligencia korában élünk. Az algoritmus felismeri a fotón szereplő tárgyakat. Megérti az írott és mondott szöveg mondanivalóját.
Azért válik egyre kevésbé hatékonnyá a linképítés, mert a Google változtatott a szemléletén. A weboldal minőségét több összetevő határozza meg.
Az összesített eredmény pedig a leggyengébb pontszám. Így hiába erősít a weboldal a linképítésben, ha nem megfelelő a tartalma.
Fordítva is igaz: kiváló minőségű weboldal közepes reputációval közepes végeredményt fog kapni. Mi az az E-A-T?
A Google mérnökök fejében van egy elképzelés arról, hogy mi számít minőségi tartalomnak.
Pingvin algoritmus 4: nyerő és vesztes stratégiák
Azért, hogy ne a levegőt vagdossák, sok ezer fős minőségi értékelő csapatot foglalkoztat a Google világszerte. Ezeknek az emberek az a munkájuk, hogy weboldalakat vizsgáljanak és pontozzanak különböző szempontok szerint. Az algoritmus változtatás során a mérnökök az elképzeléseiket először a minőségi értékelő hullámzó algoritmus keresztül tesztelik.
A minősítő csapat munkáját és gondolkodás menetét a Google mérnökök modellezik, képletet készítenek belőle, algoritmust gyártanak a képletből. Amikor megerősítést nyert az elképzelés, életbe léptetik az hullámzó algoritmus változást.
Google BERT algoritmus frissítés: az elmúlt 5 év legnagyobb dobása
Ezért fontos megismerni a minősítő csapat gondolatmenetét. Ebből lesz a végleges rangsorolási algoritmus.
- Háttere[ szerkesztés ] Egy szer as téglalapot tíz szer es négyzet fed le, ahol 12 is 24 és 60 legnagyobb közös osztója.
- Ему представлялось, что он висит в пространстве в нескольких футах от отвесной стены башни Лоранна.
A Google készített egy dokumentumot a minőségi értékelő csapat számára. Hullámzó algoritmus leírja, hogy mi számít gyenge - közepes - kiváló minőségű oldalnak.
A Google minősítési irányelvei innen letölthető. Ebben a minősítési irányelvben központi szerepet kap egy angol szójáték, az EAT. Magyarul azt jelenti: eszik.
Amilyen fontos az embernek az étkezés, olyan fontos a Google rangsorolási algoritmusnak az E-A-T mutató, azaz: Expertise - szakértelem Authoritativeness - hullámzó algoritmus Trustworthiness - szavahihetőség megbízhatóság E-A-T, azaz szakértelem, tekintély és megbízhatóság.