Márka platform
Tartalom
Ez a cikk a Universal Analytics szolgáltatásról szól.
2021 Genesis GV80 - INTERIOR
Ha a Google Analytics új verzióját használjatekintse meg a jelen súgócikk Google Analytics 4-tulajdonok részét. Az új Google Marketing Platform márka — beleértve az új termékneveket és -emblémákat — megjelenik a termékfelületeken, a súgókban, a képzésekben és a további anyagokban is.
A.S.98 Platform szandálok
Bejelentettükhogy a DoubleClick-hirdetői termékeket és a Google Analytics Suite-terméket egyetlen márka, a Google Marketing Platform alatt egyesítjük. A Google Marketing Platform teljes termékkészlete együttműködik, hogy segítsen Önnek abban, hogy egyetlen helyen márka platform, vásárolja, mérje és optimalizálja márka platform digitális médiát és az márka platform.
A Google Marketing Platform A Google Marketing Platform egyesített hirdetési és elemzési platform, amely erősebb együttműködést tesz létre a marketingcsapatai között azáltal, hogy a DoubleClick és a Google Analytics Suite közötti meglévő integrációkra épít.
Archívum, nem frissül. A jelentős sokadalom ellenére többször is összefutottam régi ismerőseimmel Berényi Konráddal és Kis Ervin Egonnal. Váltottunk is néhány szót — leginkább csak locsogtunk.
A Google Marketing Platform segítségével a következőkre van lehetőség: Gyorsabb, intelligensebb marketing biztosítása. A mindennapos automatizált folyamattal idejét a stratégiai tevékenységekre fordíthatja, miközben a beépített intelligencia automatikusan megjeleníti a hirdetési trendeket és mintákat. Jobban szabályozhatja a befektetéseit.
- Dolgozzon otthoni számítógépen
- Bináris opciók másolása a sikeres kereskedők számára
Egyszerűen láthatja, hogy a marketingje mely része működik, és tájékozott döntéseket hozhat a teljesítmény javításához — miközben biztos lehet abban, hogy jó minőségű hirdetéseket és élményt nyújt. Mélyebben megértheti a közönségét.
, Platformmal NőiPlatform körömcipők
Integrálhatja és elérheti adatait, hogy teljesebb képet kapjon az ügyfelekről, és összekapcsolhatja az adatokat a Google több eszközről származó és a szándékra utaló jeleivel, hogy meghatározza a legértékesebb közönségét. Megoszthatja statisztikáit a csapataival.
Az egy helyen található adatok és jelentések segítségével márka platform vállalkozásában mindenki megtekintheti a közönséget, a médiát és az üzleti eredményeket a statisztikák megosztásához és a marketing optimalizálásához. Fedezze fel a Google Marketing Platform előnyeit.
ARCHÍV WEBHELY
A Google Marketing Platform új funkciói A termékek jelenlegi felhasználójaként azonnal hozzáférhet a Google Marketing Platform szolgáltatáshoz, beleértve a következőket: Új termék-márkaépítés.
A termékfelületeken, a súgókban, a képzésekben és más anyagokban új nevet és emblémát lát minden Google Marketing Platform-terméknél.
Platform Főoldal. A Platform Főoldal a felhasználói kezelés, az adminisztratív vezérlés, a fiókokról készült pillanatképek és a platformon keresztüli számlázás központosított helye.
Integrációs központ.
A Platform Főoldal Integrációs központja segít, hogy a legtöbbet hozza ki a Google Marketing Platformból azáltal, hogy bemutatja, milyen termékintegrációk állnak rendelkezésre, és hogy milyen előnyökkel járnak. Láthatja a meglévő kapcsolatot a termékek és márka platform új integrációk lehetőségei között. Közös az etf a forexen. Navigáljon zökkenőmentesen az összes Google Marketing Platform között az egyes termékek fejlécében található közös termékváltó segítségével.
- Program bináris opciókkal való munkavégzéshez
- Terjessze a bináris opciókban mi az
A váltóban azokat a termékeket látja, amelyekhez jelenleg hozzáférése van. A Google Analytics Suite-termékek változásai Az egyes termékfunkciók, úgymint a Google Analytics és az Optimize, ugyanolyanok maradtak.
Ebbe beleértendő az összes meglévő termék integrációja — nincs szükség további műveletre a meglévő linkek megtartásához. A Google Analytics Suite-termékek számlázása a szokásos módon folytatódik.
A hirdetői és a megjelenítői termékek új elnevezése: Új neveket kaptak a Google hirdetői és megjelenítői termékei a fiókjaiban. A Google Analytics szolgáltatásban például minden jelentésnévben, kapcsolódó mutatóban és dimenziómezőben az új terméknevek szerepelnek: Az AdWords ügyfélszerzési jelentései az új Google Ads néven jelennek meg.
Hasonló elnevezésbeli változásokat láthat minden termékben. Hasznosnak találta?